De vart inge mer än så..

2010-08-16 - 08:56:10


Idag bär det av mot staden för ett besök hos BM, hämta hem våra tapeter och besikta bilen...

Skumpade runt på gräsklipparen igår och visst drog de igång på magen men avtog under natten och här sitter jag utan känningar. Är glad iaf att ja klarat mig från att ha speciellt ont av foglossningar och sånt, enda onda jag känner av förutom förvärkar å sånt är efter att jag höll på att gå ner i spagat i köket för nån vecka sen. De satte sina spår i kroppen =(

Ahja, idag kommer iaf rörmokaren och tar bort våra element i sovrummet =) Så nu kan vi tapetsera och göra klart. Skönt om vi kunde hinna klart med de innan bebbe tänker anlända.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter ju helt sjuk om man tänker efter... köa för att få rum!

Ja, men får väl föda i någon korridor lr nåt ;) å hoppas det finns "trådlös" smärtlindring ;)



Hur går det för dig annars? Jag har lite ont mellan varven men inget mer händer o har de senaste 2 dagarna varit så trött... vill bara sova :(



Snart så sitter vi iaf med våra små :D Fastän det känns väldigt väldigt långt dit...

Kram

2010-08-16 @ 15:32:18
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin