1 dag kvar...

2010-08-26 - 07:59:23

... FÖRHOPPNINGSVIS!

Igår kväll var en lugn kväll och natten har jag sovit mig igenom utan problem. Det behövdes vill ja lova efter tidigare dygn då jag haft förvärkar med jämna mellanrum och i i förrgår var det inte långt ifrån att vi åkte faktiskt.

Hade ungefär 6 minuter mellan värkarna och dom blev mer intensiva än tidigare.
 Ringde förlossningen och vi skulle få komma upp om jag kände att det skulle fortsätta och komma tätare. Bestämde mig för att försöka hålla mig hemma och kanske vila en stund och lyckades faktiskt somna av. Vaken större delen av natten sen, men som vanligt så avtar värkarna framåt morgonen. 

I morgon är det iaf den beräknade dagen! Vem vet, den här lilla kanske är lika punktlig som Elias var =) 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra med Lovis

Jag håller tummarna för att den ska komma snart =) Så vi får sen vem som gömmer sig där inne! :D

2010-08-26 @ 08:31:35
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller tummarna att det blir inatt,så ni kommer hem imorgon. Kram

2010-08-26 @ 08:49:45
Postat av: Åsa

Shit vad spännande!!!!! LYCKA TILL!!

2010-08-29 @ 12:22:35
URL: http://lastdayofnovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin