Veckorna rullar på =)

2010-04-14 - 10:21:58




V 21

Jisses, nu växer magen med en rasande fart här hemma =) Full fart är det oxå på pyret där inne & även Fredde har fått känna av bebis rörelser i magen för ett tag sen.

Att klä på sig är dock inte speciellt kul längre...

Min garderob ser ut som ett bombnedslag med kläder över hela golvet för ingenting knns bra. Även om jag kommer i kläderna så känns de bökigt och knöligt. Byxorna trycker mot magen när ja sitter och tröjorna är alldeles för korta, tacka gud för att sommaren snart är här då krävs det ju inte så mycket kläder längre =)

Att köpa nya kläder känns inte heller så inspirerande när dom kommer att kunna användas en kortare tid sen är det bara att göra sig av med allt sånt.

Ahja, idag blir det bara myskläder så ja slipper dra fram allt och reta upp mig denna gång iaf =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

så fin bebismage så! va mysigt o känna bebisen :-)

2010-04-14 @ 11:16:40
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Ser ut som min när jag har ätit ett lass mat hehe. Nä då nu kan man inte ta miste på att det är en liten bebismage. =)

2010-04-14 @ 17:18:11
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin