Lådvis med bebiskläder =)

2010-04-05 - 19:11:48

Helt underbart med långledigt!

Världens underbaraste vårväder har de varit så vi har kunnat vara ute med alla leksaker som lilleman här hemma fått i present. Å gissa om jag var sugen på att plocka fram utemöblerna, men jag vet att jag måste lugna mig ett tag till =)



Idag plockade vi fram Elias gamla bebiskläder=)  Vart en del minikläder framplockade och en del urväxta kläder bortplockade från Elias garderob oxå. Sorgligt som alltid att plocka bort hans urväxta kläder ju, han bara växer och jag hinner liksom inte med känns de som...

Fast ja får väl köpa nya fina kläder åt lilleman och så fick jag ju fylla upp med kläder åt grynet oxå ;) Missy var helt VILD och bökade bland bebiskläderna som en galning! Vet inte riktigt vad som flög i henne.

Annars kommer veckan bestå av jobb, bebispyssel, hemmaprojekt & en hel andra förberedelser =) Belöningen för veckans hårda slit kommer på tisdagen efter... ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Vad blir de för bebispyssel då =) ???

Visst har de varit kanonväder, jag vart också ivirg på att ta fram utemöblerna. Hihi ;)



Kramar

2010-04-05 @ 19:45:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Allt bra efter all påskmat/godis? ;)

Så du har börjat pyssla med kläderna... funderar oxå starkt på att göra det :)

Kram

2010-04-06 @ 18:26:24
URL: http://www.i-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin