Grilldoften saknas...

2010-04-30 - 16:21:54

Kikar runt bland bloggarna och det verkar som dom flesta ska grilla till kvällen, inte ett dugg avis är ja.... eller jo de e´ja nog. Här hemma är utemöbler och grill framtaget men än så länge har det inte blivit någon grillkväll, saknar doften och smaken av grillat och massor med sallad till =) Mmmmm....

God mat & några öl.... Nä just ja, ingen alkohol för min del, ett glas vatten då! Häärligt när man kan lämna över matlagningen åt Fredde oxå för den delen ;)

Om vädret tillåter kanske jag drar iväg till affären och köper nåt smaskigt i morgon! En grillkväll med mina två favoritkillar låter inte helt fel just nu.

Förresten, för er som undrat var jag köpt min palett med ögonskuggor så finns den
HÄR...

Har aldrig varit speciellt duktig på att lägga ner tid på min sminkning, men med alla färger och valmöjligheter är de ju så mycket roligare =) Måste ju piffa upp mig med nånting nu när man kanske inte känner sig sådär överdrivet vacker i övrigt, med magen i vädret och en garderob som bara krymper.

 

Ingen sminkexpert så nå bilder lägger ja inte ut, överlåter de åt experterna som faktiskt KAN på riktigt! Finns ju en hel del stora sminkbloggar där man kan kika in och få lite inspiration!




Kommentarer
Postat av: Lina

På den bilden ser det ut som att du visst kan sminka dig hur fint som helst! =)

Om det är du som gjort det vill säga. =D



Har också funderat på den där paletten, men det låter så billigt för så många färger. Är de bra och pigmentrika?

2010-05-02 @ 19:57:24
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin