Otymplig, Eller ?!?

2010-04-25 - 12:48:45

Letade fram varenda nål jag hade och gjorde mig av med hårproblemet idag =) Eftersom det är i olika längder och lite för kort på många ställen är det här de lättaste sättet att bli av med hår som inte vill sammarbeta...

 

Inte så välgjort men ibland är det skönt att få bort allt hår från ansiktet bara!

Dagarna flyger förbi, trodde ja skulle få de långtråkigt nu när jag är hemma igen men en massa nya uppgifter gör att det är allt annat än långsamt här hemma =) Kommande vecka kommer inte vara nå annorlunda.

Å pyret är de full fart på, magen växer och jag har börjat acceptera de faktum att min garderob har krumpit en hel del. Vissa stunder känner jag mig bara otymplig, ensam och less på att kroppen inte kan fungera som den ska, medans andra stunder mår jag som en prinsessa och känner att allt är helt rätt. 

Missförstå mig inte nu, jag längtar som en galning efter den lilla som gömmer sig i magen, men jag har haft det lagomt roligt med båda mina graviditeter & önskar ibland att väntan inte var så fruktansvärt LÅNG!



V 23

Fast jämför man med hur stor den MINST kommer att bli så känner man sig ju smidig som sjutton istället ;)



V 39 med Elias i magen...




Kommentarer
Postat av: Linda P

Vilken ursöt liten bebismage! Hoppas du får må bra i fortsättningen för det är ju helt fantastiskt att vara gravid =)

2010-04-25 @ 14:22:02
Postat av: Hanna

du har sån fin mage :-) hoppas att du kan få må hyfsat bra resten av tiden, men väntan är ju lång..

2010-04-25 @ 14:43:01
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken fin bebismage! Hoppas du får må bra och njuta av att magen växer...

2010-04-25 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin