Till veterinären då!

2010-04-15 - 07:24:54

De vräker ner utanför mina fönster, fast jag känner mig inte så ledsen för de. Det sista av snön kanske försvinner om det får regna lite & sen har ja en del att ta tag i här hemma oxå som fått stå medans solen hedrat oss med sin närvaro.

Till veterinären ska vi iaf idag! Missys tovor går inte att ta bort med maskinen vi köpte så den lämnades tillbaka och veterinären påpekade oxå att ibland så sitter tovorna alldeles för inlindat och djupt att det kan vara väldigt obehagligt för katten att vara vaken när man rakar. Är iaf glad att det "bara" är bakdelen som tovar sig och inte hela katten.





Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Hur mås det med magen? Gick det bra att klippa katten förresten?

Ha en fortsatt trevlig lördag.

Min nya bloggadress om du vill fortsätta följa mig o min blogg ;)

Kram

2010-04-17 @ 18:39:08
URL: http://www.ida-thisisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin