På hemmaplan

2010-04-14 - 10:07:05


Ser ut som det blir en varm dag idag oxå! Elias är på dagis en stund till sen blir det nog bara utomhussysslor för våran del. Dax att dra igång med den årliga vårstädningen kanske, vilket innebär att plocka fram krattan för min del.

Vad har hänt sen sist då??

Gjorde min sista dag på zynk i fredags, vilket var med blandade känslor. Visst kommer det vara skönt att kunna vara hemma mer med Elias och njuta av dom här underbara vårdagarna, men jag kommer defenitivt sakna allihop! Har haft det hur bra som helst under dom 6 månader jag varit där, fått lära mig massor och jag kan lätt säga att det är en av dom bästa "jobben" jag haft.

TACK för ALLT !!!

Helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss! Skulle vi ha barnakalas här hemma, men det slutade med att vi fick ställa in allt och ordna dagen på annat vis istället pga av sjukdomar. 

Usch va hemskt det kändes att berätta för Elias att kompisarna inte kunde komma, men som tur va kom Tuva hit iaf så det blev en heldag i solen med massa bus endå =)

  

Nä, dax att ta sig ut i solen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin