Genomförkyld!

2010-04-24 - 14:20:55

Började dagen med ett försök att få lite gjort utomhus och i garaget. Även om garaget är bland de tråkigaste projekten vi haft här hemma så är de ju tyvärr nödvändigt. För att se de hela lite positivt så slipper jag ju ha färg, verktyg och massa annat skit stående inne i huset iaf...

Spendera massa pengar på material var ju heller inte så kul men nu finns de grejer hemma så förhoppningsvis blir det klart snart så vi kan sysselsätta oss med nåt roligare =)

Men för en stund sen var det nog för min del ett tag! Energin är lika med noll, snorar och nyser som en galning och känner mig totalt slutkörd.

En förkylning är det sista jag har tid med just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin