En ilsken Elias...

2010-04-20 - 16:07:44

Internet krånglar, därav den snåla uppdateringen...

Dagen började med tandläkarbesök för Elias del, gick ju bra =) Han gapade och gjorde precis som sköterskan bad honom. Skönt att han tyckte det var roligt och inte såg det som en skrämmande upplevelse, som sin Mamma ;)

Sen bar det av till stan för lek & bus med Emilia & Linnéa!

Gjorde ett försök att köpa lite nya kläder oxå, då han dragit iväg på längden och efter en urrensning av garderoben upptäckte jag att det var defenitivt dax! Men efter timmar med lek & bus gick det inte att nå fram till den här trollungen alls! Han härjade som aldrig förr och gjorde precis som han ville, sista affären vi var in i var droppen kan ja lova. Bara gnäll, kastade sig på golvet och skrek, grinade konstant och det gick inte att få fram ett ordentligt ord ur honom.

Gissa om jag var trött vid de laget...

De slutade med att jag tröttnade, satt ungen i bilen och åkte hem istället. Men inte förens efter en stund med vila och lite mat har lilleman lugnat ner sig igen.

Så nu har vi mysstund i soffan och det är nödvändigt kan ja lova, efter allt spring och alla stridigheter så känns de som min stackars kropp ska gå sönder i småbitar!



Efter vila och mat kryper han upp i min famn. Med stora ögon tittar han på mig, ger mig en bamsekram och säger; - Mamma, Ja ÄÄÄÄLSKAR Dig!

Va ja älskar den ungen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja dom orden gör så all trots o jäkelskap är glömt o förlåtet va? :-P

2010-04-20 @ 16:39:10
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: farmor

Du är inte ensam om att älska den ungen. Kram på er.

2010-04-20 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin