Mitt lilla hjärta

2009-09-02 - 19:14:55
Lite nervös för i morgon är ja nog, måste ju försöka komma på ett bra sätt att berätta för min chef att jag kommer sluta  min praktik som jag haft i några dagar nu! Trivs ju med alla där men jag har världens chans att få lära mig så mycket och göra nånting nu som jag verkligen vill, så jag hoppas väl att han kommer förstå det.



Har nyss fått lugna ner en hysterisk Elias! Han har blivit såhär EN gång förut och nu var de dax igen.

Hörde att Fredde kämpade med en ilsken pojk så jag gick upp för att byta av honom och Elias var verkligen HELT HYSTERISK !! Sparkade och slog så mycket de bara gick, fick försöka göra allt för att han skulle lugna sig så ungen skulle få nån luft.

Han var illröd i ansiktet och fick knappt fram gråten tillslut...

Lyckades tillslut prata bort honom och få honom lugn, sen blev de en bra stund med läsning och mys hela familjen för att han skulle komma till ro.

Känner mig så skyldig, han greppade tag i mig i morse när jag lämnade honom på dagis och ville egentligen inte släppa. Har mina aningar att det är omställningen från att ha haft oss båda hemma hela sommaren till att vara på dagis hela dagarna nu.

De värker i hjärtat att se honom så ledsen för att vi är borta ifrån honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin