Lediga lördag ...

2009-09-26 - 08:56:31
Att en lördag som egentligen inte innehåller nånting speciellt, kan kännas så fruktansvärt bra ! Ska spendera varenda minut med min trollunge och förhoppningsvis få klart hans rum idag.


Har ju varit hemma till och från med honom så länge nu och plötsligt så blir det inte alls många timmar per dygn! Visst trivs jag där jag fördriver mina dagar nu , men det blir ändå en omställning med helt andra tider.

Så ikväll blir det lördagsmys med GLASS och andra onyttigheter, tycker jag att vi gjort oss förtjänta av faktiskt ;)



 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en underbar lördag med familjen nu gumman! Mysa med en brasa, godis och en bra film med dom man älskar mest! Finns det något underbarare?

Puss & kram

2009-09-26 @ 11:54:28
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: mäjlin

Skönt med en mysdag med familjen :) Massa onyttigheter är ju självklart ett MÅSTE..:)

2009-09-26 @ 13:00:11
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mkt! Eran son är också så himla fin, ser ut som ett riktigt busfrö ;)

Ha en mysig dag.

2009-09-26 @ 18:35:46
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin