Kvällsgöra ..

2009-09-08 - 21:05:30

Pysslar lite med mina naglar idag .... 

    

Egentligen skulle ja nog gå och lägga mig snart eftersom jag ska vara på
jobbet en timme tidigare i morgon! Det här med att gå upp på morgonen är
verkligen inte min grej,
å för den delen så tar de en aning längre tid när man
har lilleman som ska göras klar oxå.

Iaf, andledningen att jag ska vara i stan en timme tidigare är att jag äntligen
ska få komma i väg till frisören på eftermiddagen !!

Har väntat ett tag nu på att få nån ordning på håret som växer som ogräs ....

Sen är ja lite sugen att slänga i nån färg oxå vid ett annat tillfälle,
men det är ja ju för de mesta så vi får väl se vart den tanken tar mig ;)


Kommentarer
Postat av: M

vad fina naglar :)

2009-09-09 @ 13:32:30
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: F

fint!

2009-09-13 @ 22:26:11
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin