Höststäd!

2009-09-28 - 14:52:31

Äntligen börjar det lugna ner sig efter sommaren, i helgen gjorde vi ett sista ryck ute på gården. Nu är det bara EN hängränna som ska upp på garaget, annars har vi gjort den stora höststädningen ute =)

Nu när Fredde kommer att vara borta i veckorna så vill man kanske inte jobba från morgon till kväll när han väl är hemma.


Hösten kommer ju oxå med en himla massa bra serier som drar igång igen ....
Snart börjar ju DESPERATE HOUSEWIVES , Grey´s och många fler !!!

Ni vet att jag kommer sitta BÄNKAD framför tv:n då ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin