Höstmörkret

2009-09-22 - 16:59:57


Något nytt & kul !  Jag blir ju oxå så sugen på att lägga i nån färg i håret som livar upp i höstmörkret. Men men, den här pissmånaden gäller det att vända på kronorna å lägga lyxen åt sidan!

Trivs iaf hur bra som helst på zynk !

På kvällarna blir de inte så mycket, saknar ork att göra nåt så det blir bara mys med mina grabbar innan det är dax att SOVA !

Hur trött som helst har ja blivit, antar att det är höstvädret som tröttar ut mig. Det är väl dax att rensa gården och verandan nu, byta ut det sista av "sommaren" som finns kvar, mot höstmyset istället.

Veden är intagen, lampor och ljus är framtagna & filtarna ligger på plats lite här och där. Har EN sista grej som ska fixas innan hösten är komplett =)

Något mindre trevligt är att nästa vecka börjar ensamheten igen =( Fredde drar iväg på jobb igen och spenderar halva veckorna på annat håll. Det blir  FULLA dagar ett tag framöver alltså! Men Elias får ju fler lediga dagar med sin Pappa iaf....


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår precis hur du känner...jag är oxå så trött hela tiden...mörkt på kvällen, mörkt på morgonen och värre blir det innan det vänder... men det är mysigt med alla lampor och ljus iaf så man får se det positivt =)

2009-09-23 @ 07:30:51
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin