Dirty Dancing ikon......

2009-09-15 - 09:00:15
Här borde jag kanske sitta lite oftare men vem hinner med i den gråa vardagen ?? Tänk va skönt om man hade inhyrd hjälp till alla tråkiga sysslor som ska göras, och varför inte några extra timmar på dygnet ?!!?

Nu börjar det iaf dra ihop sig mot helgen, då bär det av på ROADTRIP med tjejorna =) Nu ska det bli så skönt att komma bort en stund!

Jobbar ju sista veckan på min nuvarande praktik oxå, sen bär det av mot ZYNK istället! Tanken är väl att jag ska försöka ta in så mycket de går av vad som händer och sker där under ett antal månader, blir ju skola för min del sen ;)

BTW är det nån som missat att Patrik Swayze somnat in i natt .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin