Vaccinationssprutan!

2009-11-19 - 19:50:40

Idag fick vi kallelsen till vårdcentralen
, Elias ska få sin vaccinationsspruta!

Jag har velat fram och tillbaka ett par gånger men i slutändan är det väl kanske inte mycket som talar EMOT att vaccinera lilleman! Skulle aldrig förlåta mig själv om det skulle hända honom nåt för att jag struntat att ge honom sprutan. Så nu är de bestämt!

I morgon släpper jag av Elias hos hos Cissi, Emil & barnen innan ja åker till jobbet. Tack för att ni ställer upp å hjälper oss, ni är VÄRLDENS bästa & Elias är superglad =)

Sen blir det bio med tjejorna, å Thomas förstås ;)
Äntligen ska vi gå på filmen vi väntat på i evigheter! New Moon..

Kommentarer
Postat av: sandra

usch! Jag har också velat som en galning fram & tillbaks hurvida man ska göra ang vaccinationen!

Men jag kom fram till samma sak som du! Känns bra=)

2009-11-22 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin