Stackars liten..

2009-11-07 - 18:27:14

Precis så är det! Smärtan som går från nacken ner i ryggen och känslan att inte kunna göra nånting. Egentligen skulle man kanske lägga sig ner och dö för smärtan är verkligen outhärdlig!! Vid ett och annat tillfälle när det passar bra då känns det förstås lite bättre =)

Självklart är det min kära sambo jag pratar om som har det så svårt just nu ;)

När du går här hemma som en 80 årig gubbe så är du enormt sexig, älskling ;) Hehe, små vilostunder under dagen & stelheten som ställer till de så du (lägligt nog) måste ligga utsträckt på soffan för att det ska kännas bra.

Man skulle kunna tro att konsekvenserna av åldrandet visar sig ;)

Visst förstår jag dig när Elias är vrång och skriker, grejer ligger utslängda överallt, det ringer... hittar inte telefonen, Elias ramlar och blir hysteriskt ledsen...

En unge på höften, disk,kläder & leksaker i famnen, var är den ringande telefonen ??

Hittar telefonen under en filt på i soffan där min svårt skadade sambo ligger och vilar, men SJÄLVKLART förstår jag dig i din svåra tid nu älskling....





    

Vi har iaf varit i badhuset idag ....




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Karlar :)

2009-11-07 @ 21:09:39
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin