Packar för flera veckor =)

2009-11-16 - 20:22:09

Hur mycket packning kan man behöva för att sova borta EN natt ??? Skulle egentligen vilja skylla på att Elias måste ha med en massa men jag är nog precis lika skyldig på den punkten, Om inte mer =) Men allt är defenitivt nödvändigt!!

Saknar min älskling lite mer än vanligt idag =( Små, enkla grejer i vardagen som jag annars gärna lämnar över till honom ska SJÄLVKLART krångla för att jag måste ta tag i det själv om jag vill ha de gjort!! De tog mig nästan EN timme att få eld i kaminen för veden var kall. Inga vanliga tidningar fanns itillgängliga så jag fick försöka med REKLAM! Ni som eldar i kamin vet säkert vad jag pratar om, det går INTE att elda med reklam de brinner ju inte... !!

    

Mina älsklingar...

Så nu tänker ja lägga mig på soffan å slöa lite innan det är dags att krypa ner brevid Elias för natten..


Kommentarer
Postat av: Britta

Jo då det går visst att få eld med reklam men det får inte vara "blank" reklam, det ska vara strävt papper om du förstår vad jag menar =) Lycka till !

2009-11-16 @ 22:12:52
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

Vet inte, men ja tror det..

BVC tyckte att vi skulle vacinera Melvin pga risken för astma, eftersom Mathildas astma inte upptäcktes förrän hon började gå. (eftersom nästan hela rogers släkt har astma)

2009-11-18 @ 16:38:10
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin