Chokladtoppar & Kvällsläsning

2009-05-29 - 22:02:27
Kvällsläsning ....




Fredde kom hem med läsning och chokladtoppar =) Krävs inte mycket för att göra mig lycklig och nöjd !!

Idag har vi hunnit med att plocka och greja hos min nyinflyttade vän och en vända på marknaden mä. Även om det oftast inte finns nånting speciellt alls, vart några band t-shirtar till Elias och lite marknadsgodis.

Hämtade hem paketet från affär´n och passade på att köpa två nya Nalle Puh filmer, eftersom dom som finns hemma är totalt söndertittade så lite nytt bland barnfilmerna var inte helt fel. Så vi hade en lugnt stund medans vi myste i soffan å kikade på film innan det var dax att dra vidare för att hämta hem fälgen som varit på alla möjliga äventyr =) Äntligen ska jag få tillbaka min bil !!!

Passade på att stanna en stund med Cissi och hennes familj oxå. Engla och Elias lekte, ja gosade lite med sötaste Alva och tjolade en del med min underbara Cissi oxå !!

Nä, åter till chokladtopparna ...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för besöket gumman!

Du är guldvärd =)

2009-05-30 @ 14:14:49
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin