Inte en lugn stund ..

2009-05-24 - 20:38:58


Kändes en aning konstigt i morse då vi vaknade FÖRE Elias, vi hann ju upp och fixa lite innan lillgrabben ens slog upp ögonen. Sen har de gått i ett under hela dagen, matjorden är utkrattad på hela baksifan och fram en bit, fortsättning med de blir till nästa helg då vi får hjälp med skopa.

Till veckan ska de beställas hem grejer till verandan, plattgången och mina "mini" murar !! De blir en hel del jobb framöver nu men om vi ska hinna med allt som är inplanerat över sommaren så är de bara att bita ihop.

Eller Ja, Fredde är väl den som är mest involverad i grejer nu till sommaren, jag har ju mina småprojekt som jag ska pyssla med. Herregud vi har ju en liten vilding som oxå ska passas ;)



Saknar semesterdagarna ....

Nu har jag iaf fått nog för idag och till veckan tänker ja sätta igång med min träning igen, nu när ja äntligen blivit av med förkylningen så vill ja inget hellre än att återvända till gymmet & bassängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin