Med en bacardi i handen =)

2009-05-10 - 19:22:49
Idag har vi legat pa latsidan ordentligt !! Ett par timmar vid stranden, strosat omkring och kikat lite !! En och annan glass har val slunkit ner =)

Kan dock INTE lagga ut bilder har eftersom jag inte har tillgang till nanstans att stoppa i USB-kabeln, men jag mobilbloggar in nan bild ibland istallet. Och for er som tror att jag har inte kan skriva alls, kan jag informera om att dom sista bokstaverna i alfabetet existerar inte har nere =)

Ska snart ga upp pa rummet igen och duka fram kvallsmaten pa balkongen. Lite vattenmelon, mackor och en Bacardi kanske =) De galler att ta vara pa lugnet under kvallen nar lilleman har somnat. Annars ar det full fart hela dagarna !!

4 fulla dagar kvar alltsa.....
Det vi har inplanerat ar iaf en tur med bot och kika pa fiskarna genom glasgolvet =) tror att Elias kan vara ganska faschinerad av det !! Annars blir det val sol, bad och lugna kvallar !!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Är inte nå avis.. så du vet..!!!



;-) ;-)



Hoppas ni har de riktigt underbart!!!!!

2009-05-11 @ 09:58:02
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som ni har det underbart!! HÄRLIGT!!!

Kraaam!

2009-05-11 @ 18:55:13
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin