Lustigkurre

2009-05-21 - 19:23:20

Satt uppe till nångång efter 12 i natt och glodde på tv, för att sedan lägga mig i tron om att Elias skulle sova som vanligt. Ja, så dum var jag faktiskt !!

Den här natten var det tydligen dax för mardrömmar så han vaknade ett antal gånger och va ledsen, jag hann inte sova långa stunder innan det var dax igen och min kära sambo ligger brevid och är totalt omöjlig att väcka, LÄGLIGT nog !!

Vaknar till av att Elias sitter inne i sin säng och gråter, det är hur ljust som helst ute och solen skiner in genom fönstret. Elias visar inte ett enda tecken på att han skulle kunna somna om, utan börjar genast leka med mitt hår, babbla på om allt och skratta medans han sätter sig på min mage och hoppar.

Lika bra att masa sig upp och få i sig lite frukost då, här verkar det ju inte bli nå mer sömn iaf. Kikar på klockan som visar 04.10 !!!!!!!!!!! Vafaan då, lägger Elias brevid mig knuffar till Fredde ordentligt, nu SKA jag sova en stund.

Det funkar inte allt för bra för tillslut börjar BÅDE Fredde och Elias med ALLT som kan vara störande när man försöker sova..... , pilla mig i örat, nypa mig i näsan och har sen mage att ställa frågan (med ett leende på läpparna) varför jag är så morgontrött när jag äntligen masar mig upp vid 8 på morgonen.

Kul att just min sambo är en riktig lustigkurre, kan ju säga att jag inte varit på mitt bästa humör idag ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin