Kan Pappa, Kan jag ..

2009-05-25 - 20:59:07


Elias är med och grejar han oxå, Ser man Fredde nånstans så finns garanterat Elias i närheten som pappas personliga lilla hjälpreda =) När han tröttnar säger han bara - Dutti Lias, ler och springer i väg till nåt annat skoj att sysselsätta sig med en stund !

 

Elias ska oxå vara med och bära ju, - Lias, jättestark =)







 

Mycket frisk luft och en hel del spring gör att han somnar så fort han lägger ner huvudet på kudden =) Det är drygt att vara med och arbeta =) Å jag kan säga att det gäller för oss oxå, det tar inte långa stunden innan  man somnar på kvällarna efter sånna här dagar !


Kommentarer
Postat av: Emelie

klart man ska hjälpa pappa :)

Thilde vill mer än gärna vara med sin pappa istället för med mamma..

Hon borde vara en pojk, hehe :)



Kram

2009-05-25 @ 22:43:29
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jenny Alexandersen

Va söt han är :D

2009-05-26 @ 09:46:41
Postat av: Frida

Världens finaste Elias i jobbartagen :) söööta unge!! Saknar er gumman!!!! Men vi har precis som ni fullt upp från tidig morgon till sen kväll.. Är såååå trött på det redan.. suck.. Men nästa vecka blir det betydligt lugnare för oss & då banne mig tycker jag vi tar en heldag med barnen :) Ringer senare! Puss & kram

2009-05-26 @ 12:09:09
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin