Sommarplaner =)

2009-03-24 - 11:53:05

Dålig update, ja vet....

Men efter shoppingturen igår hade vi fullt upp här hemma med att sätta upp och plocka med nyinköpta grejer =) Timmarna gick förbi snabbt och det var dags att sova innan vi ens hunnit få upp hälften. Skåpluckorna vart oxå stående i går, men jag hoppas att vi ska hinna med en del till kvällen, SNAAAAAAAART ska de nog vara klart. 

Projekten som vi påbörjat inomhus ska göras klart så snart som möjligt, för det börjar bli dax för utonhusarbeten i stället. Med hus blir de visst aldrig färdigt =) Men förhoppningsvis ska vi få MINST en vecka från Sverige och verkligheten innan det är dax att ta tag i det som ska göras innan sommaren är slut.

Vintern har gjort sig påmind dom senaste dagarna, vi får tydligen vänta ett tag till innan vi får sol och värme på riktigt. Som många andra, längtar jag till sommaren så fruktansvärt mycket. Det kommer bli en del konserter, som AC/DC och självklart Peace and love som innehåller en hel del =)




Näää, dax att masa sig ur soffan och få ordning här hemma innan vilden kommer hem !! På med BANDIT och släppa tanken på att det är vitt på backen =)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Får du in Bandit där uppe? =) Lyx.. får inte jag hos mamma och pappa eller i stugan.. Kramar

2009-03-24 @ 16:36:39
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskar "reach for the sky"!!!! Gick det bra på shoppingen???

2009-03-24 @ 17:39:32
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu jag vet inte hur jag ska göra faktiskt vi får se..



De är lugnt, de blir flir gånger.. :)

Ha en fin dag!

Kram

2009-03-25 @ 07:18:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin