The sounds på Peace and Love ...

2009-03-03 - 20:02:32


The Sounds spelar på Peace and love i Borlänge =) Nytt bandsläpp idag. De va riktigt jävla bra för några år sen när vi var där, ny skiva för i år blir de oxå så de ska bli spännande och se/höra hur bra de blir i år.



Annars då ....

Sitter här i soffan med rullar i håret, idomin runt näsan & vattenflaskan tätt intill. Nu jävlar är det dax att bli frisk, fyller på med vätska, lindrar min stackars näsa och gör ett tappert försök att få nån ordning på håret.

Ska bli så skönt att komma iväg på torsdag, har suttit innanför dom här väggarna alldeles för länge nu. Beger mig till storstan alltså!  Tur att jag har Nanna som möter upp mig på station så jag inte går vilse =)

Nä nu kurrar magen ... Byeeeee ...


Kommentarer
Postat av: SANIBO

åhgud, fick det där sms:et idag. blev hyper, the sounds är grymma!



sv: indeed!

2009-03-03 @ 21:12:36
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Nanna

Så himla kul att du kommer! =) En runda på stan hinns väl me innan vi åker hem till mig och fixar håret? =)

Kraam

2009-03-04 @ 09:15:27
URL: http://melinahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin