En kväll utan arbete

2009-03-29 - 20:20:03

Under dagen har vi inte gjort så mycket alls, var iväg till Tessa en vända på eftermiddagen och kikade på massa fina barnkläder. MEN illa valt tillfälle då mina pengar inte riktigt räcker till åt kläder just nu så det får bli en annan gång i stället.

Fredde var hemma och målade luckor så nu när Elias har somnat så har vi INGA måsten utan de enda vi ska göra är att bädda ner oss i soffan med varsin pizza =) Håller tummarna att min mage pallar med de nu, har ju inte ätit pizza sen förra året nångång och som sagt snabbmat har ju senaste tiden framkallat magkatarr på mig. Men en barnpizza ska nog gå bra iaf =)

Så den här kvällen blir de inge jobb, de var ett tag sen vi slappade en hel kväll bara VI  .....

Har inte så mycket mer att tilläga för den här dagen och nu kom Fredde hem med maten oxå, så jag återkommer med mer under morgondagen i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin