Bad hair day

2009-03-13 - 08:06:09


Idag måste vi bestämma oss för en färg, trodde verkligen att valet var ganska enkelt men så var det ju inte. Åker in på eftermiddagen iaf och möter upp Fredde, Nu går jag inte därifrån förens vi kommit överrens.

Mössan är ett måste idag!! Mitt hår vill inte alls och jag orkar inte göra så mycket åt de heller. Nackdelen med de här långa håret är ju just de att det tar lite tid att få nån ordning på om man ska tvätta, blåsa och allt de där & idag finns defenitivt ingen ork till nåt sånt. 



Så jag kramar till lite lockar och slänger på mig mössan så blir de nog bra.



Kommentarer
Postat av: SANIBO

haha söt bild!



sv: haha jadu, tack ;)

2009-03-13 @ 15:39:44
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin