Krångligt de vart då ..

2009-06-07 - 18:34:49

Snart dax för Elias att sova, men han sitter uppe med oss just nu och de verkar som magen krånglar för honom. Tidigare idag vek han oxå ihop sig och klagade på att magen gjorde ont, å det är INTE för mycket fikabröd från tidigare idag som är orsaken för Elias åt inte ens upp EN kaka.

Inget jag oroar mig alltför mycket över eftersom han är pigg och glad annars, det kommer korta stunder då han gnäller över magen men jag har honom under uppsikt iaf.

Tack Cissi och Emil för en toppendag idag och för att ni tänkte på mig när valde gudmor åt Alva ! Stolt som sjutton är ja iaf ;)



Bästa Cissi & SÖTASTE Alva !!

Kika in hos
Cissi och kolla på bilderna från dopet ...



Min Snygging som inte var stilla EN sekund idag =)

Krama lite på Elias innan det är dax att lägga honom för kvällen, håller tummarna att inte magen krånglar nå mer på honom nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för att ni kom, och för att du vill vara Alvas gudmor!

Puss på er

2009-06-07 @ 19:16:06
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin