Team Jenny & Elias

2009-06-05 - 21:16:00

Hemkommen från en underbar middag med mina grabbar, LYX !!  



I morgon ska vi iaf till Smedjebacken en vända för att kika omkring å åka lite karusell.  Följer med mina tjejer som självklart har hela sin familj med sig, för våran del blir det bara jag och Elias. Börjar känns mig van med att åka runt på grejer utan min sambo nu men jag vet ju oxå att det är så mycket som ska göras att han måste försöka hinna med massor under helgerna.

Hoppas att det lugnar ner sig snart iaf ...


Min älskade lillkille ...

På söndag ska ju iaf sötaste Alva döpas, (Världens stoltaste gudmor blir ja!! ) Men då lägger Fredde arbetet på hyllan för att spendera dagen med oss och vännerna !! Nån jävla måtta får de väl va iaf ;)
 
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vilken snygg morsa du är!! Hur gjorde du det? ;-)

2009-06-05 @ 21:20:20
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,vill bara tala om att jag tycker din blogg är jätte fin å du skriver så bra å ärligt...å ditt hår är jätte snyggt.Hittat på din blogg genom Sandra(lillaskrubben),då jag upptäckte att jag å fredrik gick i paralellklasser på högstadiet,så kul att läsa om era projekt å inredningen,ni verkar ha skitsnyggt hemma. Ville bara tala om det,marie Glasberg

2009-06-05 @ 21:55:34
URL: http://familjenglasberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Sjukt snygg du är i barret. Väldigt fint med slingat så där måste jag säga. Roligare än helblekt som jag har. Mer trashvarning på det haha. Kanske skulle man göra en förändring..

2009-06-05 @ 22:52:53
URL: http://noellekaramell.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo det är ju rätt bekvämt med helljust, men visst kan man bli lite trött på det. Ha det bra!

2009-06-05 @ 23:22:17
Postat av: Mäjlin

JÄTTE snygg i håret =) Jag vet också hur det känns att åka på det mesta utan sambo. Men som sagt, det måste ju ge sig med arbete nån gång=) Bara att stå ut..;-)

2009-06-06 @ 11:01:44
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag kan bara säga att jag håller med första talare -Emma.

Du är så sjukt snygg Jenny. Din jävel. Skulle bara våååga överglänsa mig framme vid dopfunten imorgon, då blir det spöstraff.

Så skippa duschen och sminket, och klä på dig skoteroverallen!

Pussa =)

2009-06-06 @ 20:13:51
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin