Peace and Love

2009-06-24 - 09:05:28

Då var det dax ....

I morgon drar de igång och dom kommande dagarna kommer (förhoppningsvis) att fyllas med sol, mycket vätska (ska vara bra i värmen har ja hört) och en hel del LIVEMUSIK !!!!

Första dagen kommer jag nog sitta bänkad vid en och samma scen med band som Backyard babies, Volbeat och Mötley Crue. Äntligen kommer dagarna som för min del defenitivt är sommarens höjdpunkt, med riktig sommarvärme kan de här bli en grym helg.

Såhär dagen före finns de en del att fixa med....

* Tvätta
* Packa
* DUBBELKOLLA att biljetterna faktiskt blivit nerpackade oxå !!
* Fylla på i vätskeförrådet ;)
* Även packa åt våran lilla trollunge som med all sannolikhet kommer ha en toppenhelg han med, fast på annat håll förstås!
* Även en vända med dammsugaren här hemma skulle inte vara helt fel


Sen ska jag förstås försöka klämma in lite arbete med penseln på verandan oxå, det kanske är bäst att jag reser mig upp härifrån och sätter igång då .....


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh hoppas ni får skoj..vill också :-P

2009-06-24 @ 10:26:22
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: ღ Mamma Milla ღ

Å jisses vilken härlig helg ni kommer ha Jenny!

Njut i sommar värmen och ta det lungt med vätskan :) Om det inte är vatten dvs ;)

2009-06-24 @ 15:39:21
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, vad jag skulle skratta om ni glömde biljetterna XD

Så typiskt Jenny!

Pussa

2009-06-24 @ 19:26:43
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Hoppas ni får en underbar helg =)

2009-06-25 @ 22:42:50
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin