Peace and Love, dag 1 avklarad

2009-06-26 - 17:53:19

Vädret var grymt och stämningen på topp! Även om det enda jag fick i mig under dagen var typ 3 dl makaroner så orkade kroppen förvånansvärt bra.

Mötley Crue skulle börja spela kl 00.30 och tanken var väl egentligen att vi skulle stå kvar efter Volbeat som spelade före, men vi gick dit lite tidigare endå för att se ett annat band och där vart vi stående,folk hade redan börjat trängas för sista spelningen och jag tänkte då verkligen inte bli stående nånstans i mitten av publikhavet. Så vi klamrade oss fast vid stängslet längst fram och släppte inte förens kl 02.00 när Mötley gick av scenen.





Ett tryck utan dess like var de under flera timmar och ett och annat tjafs vart de väl runt omkring oss när grabbarna lessnade ur, men vad gör man inte för att få komma så nära som möjligt ;)



Tommy Lee.....



Ja säger bara NIKKI SIXX ..................



Vince Neil ....



Mick Mars...

När spelningen var slut, trycket från publiken släppte och adrenalinet i kroppen började avta då kände jag bara hur kroppen ville lägga sig ner och dö där på plats. Utan mat, med alkohol i kroppen och efter att vi stått i ca 6 timmar i trängseln så var det väl inte konstigt att man mådde som man gjorde.

Men de var de värt ;)



Bye Bye Mötley, Se U another year !!!



När man väl kom i säng så somnade jag iaf lycklig och med ett tjut i öronen efter en GRYYM kväll.....



Kommentarer
Postat av: Hanna

fy fasen va härligt, o så bra bilder du fick!!

2009-06-26 @ 19:00:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin