Min blonda sida

2009-06-17 - 21:36:06


Idag tog jag mig i kragen och begav mig iväg för att inhandla gräsfrö så de blir lite grönt här hemma snart. När Fredde kom hem skulle vi bara åka ner en snabbis och handla lite virke, de var då jag upptäckte att plånboken var borta !!!

Vände upp och ner på hela huset, rotade igenom hela bilen FLERA gånger. Paniken började smyga sig på,  jag slängde mig i bilen och åkte tillbaka till Bergslagsodlingar för att kolla om jag lagt ifrån mig den där. Hade ett svagt minne av att jag la upp plånboken på biltaket innan jag slängde in barnet och frösäcken i bilen, så jag smög fram på vägen för att kolla om den åkt av nånstans.

Utan lycka återvände jag hem, kände klumpen i magen och tänkte för mig själv va skönt det skulle vara om jag bara gjort en dum grej och lagt plånboken i kylskåpet eller nåt som den vimsiga mamman jag är ibland =)

Bara att leta reda på papperen så jag kan spärra korten då, öppnar skåpet där räkningarna ligger och vad tror du jag hittar ..... PLÅNBOKEN !!

Så idag har jag verkligen visat min blonda sida .....



Kommentarer
Postat av: Simone

Haha vad jobbigt^^

2009-06-17 @ 21:39:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Hanna

hehe ibland får man vara lite virrig :-P

2009-06-18 @ 07:09:35
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: ღ Mamma Milla ღ

Ja du är blond i bland, ja är det mest hela tiden, senast va det min telefon som fick åka på taket.=D

2009-06-18 @ 16:35:07
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: farfar

Hoppas du inte tappar bort Elias!!!!!!!!

2009-06-18 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin