Bort med de blekta

2009-06-04 - 15:41:16
Tillbaka från frisören, de vart inte så mörkt som ja trodde men vi pratade och kikade ett bra tag och hon avrådde mig från att färga det FÖR mörkt. Sen kunde vi lägga i en något mörkare färg nästa gång om jag kände för de.

En chokladbrun färg är nog ingenting för mig, det var nog tristessen och viljan att göra nåt nytt och drastiskt som fick mig att tänka på en dundermörk färg. Det brukar vara mitt hår som få ta smällarna när ja kommer på att nåt måste förändras =)



Är riktigt nöjd själv iaf, dom ljusa slingorna som ligger i är ju så ljus jag var i håret innan vi färgade ! Nu känns de iaf skönt att ha blivit av med de blekblonda håret.

Ikväll ska jag vända upp och ner på hela garderoben för att på nåt vis komma på vad jag ska ha på mig när det är dags att döpa Alva, ska man stå längst fram så måste jag väl bjuda till lite =)



Men först ska ja kika klart på Nalle Puh filmen med lilltrollet ...

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Snyggt! Jätte fint med övergångar så i håret :]

2009-06-04 @ 15:58:00
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jättefint blev det! Kramar

2009-06-04 @ 16:27:17
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: svärmor

Det blev jättebra.

2009-06-04 @ 17:19:16
Postat av: Frida

Det blev verkligen skitsnyggt gumman!!!!! Längtar tills på lördag då jag får se båda mina nyfriserade tjejer live :) Puss & Kram

2009-06-04 @ 19:53:13
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: jag

va fin du blev i håret :) skit snyggt!!

2009-06-04 @ 20:48:31
Postat av: Cissi

Skitsnyggt gumman!

Vilket fin kort på dig och Elias =)

2009-06-05 @ 06:46:38
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jättesnyggt.

2009-06-05 @ 06:51:14
Postat av: Fia

Jätte fint! Var i samma sits som dig fast i vintras och jag tackar gladeligt min frisör som inte ville göra mej för mörk =)

2009-06-06 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin