Inte alltid lätt att leva med mig =)

2009-07-08 - 20:39:58

Solen tittade fram så vi slängde på oss kläderna och sprang ut, lyckan varade inte länge förens åsksmällarna och regnet kom över oss. Orka springa in och ut i de här växlande vädret, så jag hittade på nåt annat att sysselsätta mig med =)

Passade på att möblera om lite .....

Sovrummet gjorde jag ju klart för nån dag sen och sen länge har jag haft funderingar vad jag skulle göra med vardagsrummet som står halvtomt !! Har inte riktigt fått de att gå ihop och bli nån helhet av de så nu gjorde jag om helt i stället =)

Fredde var mindre nöjd men han fick väl gå ut i regnet och greja med garaget då om han ville de. Vilken energi och inspiration jag hade =)

Efter ett tag sinade både energin och inspirationen och jag kände hur ja började bli lagomt irriterad.

Men efter lite mat och vila så började de gå bra och tillslut fick jag allt på plats =) Bara några SMÅ detaljer som ska fixas, hehe Vilken suck jag fick höra när jag berättade om min felberäkning och att en del av kablarna måste dras om nu =)  .... De är inte alltid så lätt att leva med mig !!


Kommentarer
Postat av: Emma

Känner igen när man vill möblera om lite =).. Gjorde det häromdagen då det regnade =)

2009-07-08 @ 20:44:45
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Lina

Visa gärna foton på förändringen,. blir ju nyfiken!

2009-07-08 @ 20:47:18
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Emelie

Du får slänga ut lite bilder.. ;)

Skulle va kul o se hur sovrummet blev :)

Lite före o efter bilder..

2009-07-08 @ 23:16:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja,han måste ha en ängels tålamod som står ut me dina ideer. Kram

2009-07-09 @ 15:18:03
Postat av: Sofia

Haha ok, ja Tord är helt knäckt för att han missade dom gula. Vi får ju TRE av varje också, kommer ha såna där överallt. Han kom med ett förslag om att vi kunde ju ha dom i vitrinskåpet, men dååå sa jag stopp! =)

2009-07-10 @ 09:40:53
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin