Att få stanna i sängen

2009-07-30 - 20:30:10
Längtar efter en lugn dag ....

Va skönt det vore om man kunde få vakna på morgonen utan några som helst planer inför dagen. Inget jobb ute på gården, inga sysslor inomhus och absolut inga måsten alls.

Ibland saknar jag dom här dagarna när man inte ens kom upp ur sängen, dom dagarna vi bara låg och kollade på film medans det regnade ute och delade på en familjepizza =)



Hur skönt såg inte de här ute å va då ???!
Undrar om jag oxå får somna sådär på Fredde ;)



Även om jag troligtvis skulle bli lite rastlös så skulle det inte vara helt fel med en hel dag utan arbete, bara mys med mina grabbar !!  



Världens bästa .......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin