Utmanad

2009-01-29 - 11:27:00


Eftersom jag blivit utmanad av Camilla slänger jag in en bild, där ni ser vad vi pressat in i vårat badrumsskåp =)

Inte fullt så spännande, består av mycket tomma flaskor och behållare eftersom ingen av oss rensar ur skåpet speciellt ofta. De lättaste är ju att pressa in så mycket de går tills man tillslut inte kan öppna skåpet utan att de rasar ut en massa i handfatet. DÅ börjar jag fatta vinken att de kanske är dax att rensa =)



Å Jag, min stora idiot skulle ta kort på utsidan oxå. Ställde mig rakt framför dom två speglarna och de kortet vart ju mindre bra. En nyvaken Jenny med extrem morronfrilla, mysdressen(såklart) och med kameran i högsta hugg =)

Så den bilden hamnar inte här !!

Kommentarer
Postat av: Cissi

2009-01-29 @ 11:51:27
Postat av: Cissi

Du vet att det går ju att vinkla kameran så man inte står rakt framirfån =D

Pussar

2009-01-29 @ 11:52:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Nanna

Haha snälla kan du inte bjuda på den bilden ;) Kramar

2009-01-29 @ 19:47:42
URL: http://melinahanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin