På knä i tvättstugan !!

2009-01-24 - 21:50:29

Hur spenderar man en lördag kväll på bästa sätt ????? Min sambo tyckte tydligen att det var en bra idé att lägga ut värmeslingan i tvättstugan, å de är ju inte direkt så att jag kommer undan. Ja fick minsann vara med, men som vanligt tröttnade jag ur efter 5 minuter. Uthållighet är inte min starka sida =)

Så efter ett tag drog jag mig ur de där och satt mig framför datorn i stället =)

Visst är jag superglad att han verkligen tar tag i de där så jag kan få in min tvättmaskin igen snarast möjligt, men de måste väl finnas en liten gräns iaf. Ja menar 21.30 en lördagkväll och arbetet är i full gång, jag försöker hålla mig undan så gott de går.

STOR Tack till världens underbaraste Pappa som ställer upp så mycket för oss, som har varit här idag och tagit ner, kapat upp och fått undan en massa träd på gården, & även hunnit med och skottat av gården !!

Du är GULD värd Pappa, Ja Älskar Dig !!!

I morgon fortsätter arbetet i tvättstugan, är riktigt imponerad av min karl och den fart han har på allt, de blir väl annat när det allra sista små detaljerna ska dit då har han hunnit tröttna och dom grejerna kan vänta i månader(ibland år) innan de blir klart =)

I morgon slipper iaf JAG vara med då kommer min svärfar hit och hjälper till istället. Ni är helt underbara allihopa som alltid ställer upp på oss när vi behöver eran hjälp !!!

Nehe, nu hör jag att det är dax att återgå till arbetet....
Hoppas att de snart ska bli kväll för oss oxå !!


Slänger in en bild på våran lilla prins som somnade av i soffan igår eftermiddag, medan jag hade fullt upp med att få färdigt allt hemma innan vi skulle dra iväg...



Det blev misstänksamt tyst, nånting var på gång (Oftast brukar de vara bus när de gäller lilleman), men jag hittade honom helt utslagen i soffan i stället ....


Kommentarer
Postat av: Frida

Underbara Elias!! Saknar honom. Tur att vi ska ses iveckan så jag äntligen får krama lite på honom.

Puss

2009-01-25 @ 10:58:22
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin