SOLO

2009-01-21 - 19:56:05
Äntligen klar med trökhögen !! Min tanke var att göra varma mackor och slänga mig o soffan med min sambo nu efter allt tråkigt arbete.....

Men där gick ja på en nit för han hade visst bestämt sig för att fortsätta arbeta i tvättstugan under kvällen!! Jahaja, blev en kväll alldeles SOLO framför tv:n då.

Innan jag fick göra mig alltför bekväm med tanken på att kvällens sysslor var över fick jag , TROTS ENORM TRÄNINGSVÄRK hjälpa herrn här hemma, bära in massvis med betongsäckar och annat material . Aj Aj min stackars lilla kropp =)

Nu är det iaf färdigkrånglat för min del, vilar upp mig lite inför morgondagens träning så får min arbetsnarkoman till karl arbeta en stund till då !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ja nu har du fått lite extra gratis träning.

Kram och lycka till i tvättstugan.

2009-01-21 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin