Den är tillbaka =)

2009-01-21 - 17:55:46
Idag har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min dator igen =) Nu kan jag sköta bloggandet och annat från vardagsrummet igen !!

Har dock inget virusprogram än men jag ska väl snarast möjligt ha det fixat oxå hoppas jag, NÅN som känner sig villig och hjälpa mig ;)

Iaf så ska jag tillägna några timmar ikväll med att fixa lite som bara inte blivit av.

*Försäkringskassan sen hela familjen här hade magsjuka

*Mitt nya system där jag ska föra in alla betalningar vi gör per månad (tyckte de va dax att skaffa sig lite koll, få se hur länge de håller i sig)

*Meritförteckning och allt som hör till, ett försök att skaffa sig ett jobb !!

Oj, va jag ska ha roligt ikväll antar att ni allihopa önskar att ni fick greja med så mycket kul som jag ska göra =) Njaaa, kanske inte men de ska bli skönt när allt är klart iaf !!

Dax att ta tag trökhögen !! Hoppas ni kommer ha en roligare kväll än jag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin