Upprensning

2009-02-13 - 18:26:06
Dax att lägga Elias för kvällen, Fredde passar på att lägga sig ta sig en vila han oxå då.
Ska snart gå in och väcka honom =)

Till kvällen ska vi rensa upp en hel del i pannrummet och ändra om lite, ska bli skönt att få lite ordning igen så man slipper klättra över säckar och verktyg för att ta sig fram.

Nu har ja inte tid att sitta här längra, på med arbetskläderna (långkalsonger och gammal t-shirt med andra ord)



Evanescence - going under

Det var ju den här låten jag sökte efter idag, Cissi !!!!!!! Efter att jag grubblat på de nu i några timmar så ja nästan höll på att bli vansinnig så kom ja på de =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ju sugen på att se lite bilder på hur de blev i eran tvättstuga, och sen bilder på hemmet..:)

2009-02-13 @ 19:18:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa... varför säger jag också! Förstår inte! Men förhoppningsvis så får man kanske svar på det snart!



Fick du ner programmet?

2009-02-13 @ 21:12:14
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin