Piratlappen ....

2009-02-18 - 17:18:10
Hemma igen alltså .....

Efter att jag spenderat hela dagen på olika vårdcentraler och andra mottagningar så jag har äntligen fått ett svar. Det är ett sår under ögonlocken IGEN !!!! Vafan är de för fel på mina ögon ???

Ingen bedövning har ja fått , eftersom det tydligen saktar ner läkningsprocessen. Så det är bara att härda ut dom här dagarna.

Dom droppade ju i nånting som skulle vidga mina pupiller, för att kunna se ordentligt. Så nu är mina ögon inställda på mörker och jag är därför ljuskänslig som fan, därav piratlappen =)

Både Fredde & Pappa har fått sig ett gott skratt ......

(Bild har funnits och ni som var snabba och kikade in har väl fått er ett gott skratt ni oxå, och ni som missat de, synd för er dååå =) ............. )

Behöver jag säga att jag tänker stanna inne !?!?!?!?!

Nu är det dax för mat och sen är de bara att blunda igen, tv:n kan ja nog glömma ikväll ....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt..:) men va gör man inte!

kanske ska ha den nästa gång på krogen.. hehe ;)

Ha dbra.. Kram

2009-02-18 @ 17:32:14
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Din stackare, men tycker du passade j-vligt bra i den..haha ;-)..Hoppas ögat snart ska vara bra..

2009-02-18 @ 18:59:05
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Najs Jenny Najs =D



Inte kolla TV du kan väl inte missa Greys i dag på 5:an =O

2009-02-18 @ 19:23:34
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Frida

Håller absolut inte med dom andra ;) Tycker inte du ser riktigt klok ut hehe!! Hoppas det slutar göra ont snart i alla fall! Puss & Kram

2009-02-18 @ 19:57:11
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin