Inomhuspyssel

2009-02-23 - 10:04:05
Idag vart ja sugen på att gå ut och pyssla lite, men ångrade mig ganska häftigt när ja fick syn på att de regnade =( Kan de inte bara bli VÅÅÅÅR snart.



Elias & Tuva från deras lekdate i går =)



Hur kul som helst =)

Så de blir lite inomhuspyssel idag !!

Måste ju försöka röja undan efter renovering och få allt på plats innan helgen då de ramlar in lite grabbar som ska vara här över helgen, så det är väl bäst att skapa lite sovplatser =)

PS. I morgon får jag ÄNTLIGEN hem de ja väntat på =)
Precis på den tid när jag tänkte ja skulle in och träna, så det är bara att sitta hemma och vänta i stället ......




Kommentarer
Postat av: Emelie

Undra va de kan va för skoj då???

2009-02-23 @ 11:53:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka fina bilder på våra små troll :) Blir sååå avundsjuk.. vill också ha... Nästa gång vi ska ha tjejfest hemma hos dig tycker jag vi ska sitta i DET och lyssna på yabba dabba dance ;)



Tacka din duktiga karl än en gång från oss!!! Blev såååå fint!!



Puss & Kram

2009-02-23 @ 14:50:22
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin