Ingen vanlig dag

2009-02-20 - 08:46:00


Idag blir de en vända in till stan med diverse ärenden & på eftermiddagen bär det av till pappsen som fyller år idag =) STORT Grattis till Världens BÄSTA Pappa & Morfar på DIN dag !! Älskar Dig !!!



Annars börjar jag bli normal i ögat igen =) Idag känns det inte alls, fast jag får förstås inte använda mina linser på några veckor så det blir glasögon för min del.

Gör inte så mycket faktiskt, det ska bara bli så skönt att få göra sig iordning idag och ta sig utanför väggarna. Har ju spenderat hela veckan hemma i mina myskläder och solglasögon =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att ögat är bättre!! :-)

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kram!

2009-02-20 @ 08:49:11
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: marie

hej! Nu har jag en fråga..

Vilken Body Lotion använder du? :) Svara gärna tillbaka på mitt inlägg "BODY LOTION" TACKSAM FÖR SVAR! :) PS, så söt bild!!

2009-02-20 @ 11:40:51
URL: http://mariearakji.blogg.se/
Postat av: Cissi

GRATTIS CONNY!

Kramar i massor

2009-02-20 @ 18:45:05
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin