Hosta

2009-02-27 - 21:17:18


Lilla älsklingen vaknade av en HEMSK hosta nu på kvällningen. De lät verkligen som riktig torrhosta, han blir ledsen och säger bara att de gör ont hela tiden.

Ingen hostmedicin hemma alls, VAD GÖR MAN ?????

Jag ringer min underbara vän, Cissi !! Hon fixar det mesta faktiskt, och även detta =) Tack gumman, du är guld värd, den absolut bästa !!!!!

Slänger mig i bilen, hämtar hem lite dundermedicin och nu sover min lilla älskling lugnt igen.




För övrigt så har grabbarna anlänt nu  .....
Och studion börjar ta form =) Det blir en fullspäckad helg ...


Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att du har så bra vänner :) Hoppas han får sova nu lillkillen! Ha en skön helg

2009-02-27 @ 21:28:56
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin