Utan lockar...

2009-12-05 - 20:27:22
  

Igår försvann lockarna =) Var faktiskt ganska skönt att ha lite affrohår,
de var ju bara att peta in hårslingorna i burret så satt de kvar där..

Kul för nån dag sådär men skönt att kunna dra fingrarna genom håret igen =)



Ikväll blir de soffmys med Elias!

Fredde är på Ace Frehley i Västerås så det är bara jag & Lias idag. Lite snorig är han än men mycket piggare, hoppas bara att hostan håller sig borta i natt oxå så vi får sova EN hel natt iaf...

Pratade nyss med Fredde som mest svamlar på om ingenting. Man skulle kunna lägga luren brevid sig utan att han skulle märka nåt! Så jag har mina aningar att han kommer ringa ett antal gånger till för att berätta om diverse, helt ointressanta grejer.

Brukar vara så att de ringer och ringer, jag svarar INTE... Han ringer ett par gånger till, när jag tillslut ger upp och svarar dånar det i bakgrunden och han säger svamlar nåt som låter ungefär, - Varför svarar du inte älskling ???

Det här kan vara mellan 01-03 på natten nångång, Undra varför ja inte svarar......





Kommentarer
Postat av: Emelie

Du var verkligen skit snygg i håret =)



Ja karlar när dom är fulla, då vill man helst bara slippa dom, hehe :)



Kram kram

2009-12-05 @ 21:04:51
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha! Ja, Jenny, varför svarar du inte ;)

Tok-snygg i håret var du i alla fall.

2009-12-05 @ 22:25:10
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Tes

Ja de hade ja oxå hört. Men även hört att de e olika, dom slipar olika mycke beronde på vad du har för nagel, mina slipade dom knappt alls så dom är nog inge mycke förstörda under...

2009-12-06 @ 09:10:32
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nejnej alla behöver du inte skicka..

Ta några som våra modeller var med på och min syster och så från nyår,..

Men vill juha lite på dom andra modellerna också..



kram

2009-12-06 @ 10:48:31
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin