Sol & Värme tack!

2009-12-16 - 10:42:46


Ja min lathet tog över igår så jag ställde bara ifrån mig bilen på gården. Detta fick jag dock betala för i morse när jag i 20 minuter drog och slet i bildörrarna för att försöka komma in!

Elias tittar fram och säger, - Mamma, kan ja hjälpa dig ??

Tanken var ju god, men jag fick allt klara mig själv den här gången... Men efter mycket slit och en hel del svordomar så fick jag iaf upp höger bakdörr!

Vilket innebar att både jag och Elias fick klättra in i bilen från den dörren och sen försöka bryta oss UT ur bilen när vi väl kom fram till dagis.


Jag kan väl säga såhär att just nu känns snön och vintern inte mysig ÖVERHUVUDTAGET!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, är man så lat så ska man krångla,det är inte svårt att öppna garageportarna. Tänk på det. Kram

2009-12-16 @ 12:27:18
Postat av: Svärmor

Försök att se det positivt,Jenny! KRAM

2009-12-16 @ 15:34:02
Postat av: Jenny

Jag försöker vara så positiv ja kan! Men det är inte lätt under dessa omständigheter..



Men när jag bli lika gammal och vis som er så ska jag nog ha lärt mig ;)

2009-12-16 @ 16:39:22
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: mäjlin

hihi ;) krångel på morgonen är det värsta som finns.. Men nu har du provat på det oxå ;) Så idag tror jag att du kommer öppna dörrarna och köra in bilen i garaget ;)..=D

2009-12-17 @ 09:44:27
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin