Snart slut på det här året oxå

2009-12-30 - 20:58:41


Nu börjar det bli så kallt att jag VÄGRAR sticka ut näsan utanför dörren! Bilarna fungerar ju inte ens som dom ska(eller va säger du, Pappa?!?!) Så idag har vi hållit oss INOMHUS!

Ja i morgon är sista dagen på det här året..

Vi kommer spendera den dagen här hemma med Cissi & familjen. Elda i kaminen, äta massa god mat & så blir de pyjamasparty för barnen =) Antar att Fredde & Emil kommer spendera en hel del tid nere vid tv spelet  men vad gör de då, vi klarar oss nog bra endå eller va säger du Cissi =) ?!?!!

Nu tänker ja krypa ner under täcket, kolla klart på Victoria Secret, sen blir de film har inte så mycket att tillägga idag. Känner mig faktiskt ganska tom i huvudet...



Precis såhär slimmad känner jag mig oxå ;) Egentligen borde man kanske bojkotta sånna här program, nu kommer Fredde få höra mitt gnäll över de ett tag oxå =) hehe..

GOTT NYTT ÅR ALLA LÄSARE!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas att ni har bilarna i garaget nu.

Gott Nytt År på er.

2009-12-31 @ 06:59:20
Postat av: Cissi

Hahaha! Vi kommer nog klara oss utan dom :)

För vi har nog inget val...

Ses snart.

Puss

2009-12-31 @ 10:20:39
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin