Ömmande rygg men glad endå ;)

2009-12-20 - 18:35:50



Vilket PokerFace ja har va Cissi ;) Full koncentration..



Idag är vi lite ömma både jag & Cissi, men nöjda och glada endå =)

På eftermiddagen drog vi på oss vintermunderingen, plockade fram pulkan och drog iväg till Pappa(Morfar) och Marie för lite pepparkaksbak! 


 

Platta och banka lite så blir de så bra så =)



Pepparkaksformarna kunde användas till mycket mer än bara att göra pepparkakor med. Det blev iaf en lyckad eftermiddag med goda kakor och en hel del deg oxå ;)  

    


Nu är de snart dax för lilleman att sova och för oss trötta föräldrar att dra sig ner till "underjorden" å kolla på en film eller två... Natti Natt !!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ditt Pokerface ja :)

Tack för igår vännen!

Puss

2009-12-20 @ 18:43:05
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin