Nya tattoos & en alldeles speciell klapp till mig =)

2009-12-14 - 17:37:26


Den här veckan blir bara bättre och bättre...

Det börjar bli klart hemma inför jul, bara pysselgrejerna kvar men de får bli till helgen! Nu är det inte långt kvar, innan den här julen är över. Men ja måste säga att jag faktiskt inte haft samma ångest som tidigare år inför julen. Den här gången har jag faktiskt ordnat med julklapparna i tid & sluppit undan julfirandet hemma hos oss!
          

Det blir en heldag hos Pappa på julafton & sen till Saxdalen på Annandagen! Alldeles perfekt att få komma hem till nån annan och bli serverad mat =)

I mitten av veckan får jag en lite tidig julklapp som jag bestämt alldeles själv att jag faktiskt borde ha ;)


Å på lördagen drar jag med mig Cissi till studion för lite nya tattoos, för de tycker ja OXÅ att vi borde unna oss såhär innan jul!

Vi har varit väldigt snälla i år tror ja ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inga nya tatueringar. Nu får det räcka.

2009-12-14 @ 19:09:17
Postat av: Cissi

Mera tatueringar tycker jag!

Tack för hjälpen darling :)

2009-12-14 @ 20:58:31
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin